راپورت های یومیه

اینجا عم قزی می نویسد!

راپورت های یومیه

اینجا عم قزی می نویسد!

برگ دوم - دستمالی ب دستم..

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ
ازونجایی ک توبه گرگ مرگه و ترک عادت موجب مرض است و این صحبتا ؛ من بازم اینجام!
برگ اول اینجا مربوط میشه به دوماه قبل، همونطور ک از اسم وبلاگ مشخصه ،طی یک حرکت انتحاری  ( ک از من هیچ بعید نیست ) این وبلاگ رو بعد از شکست عشقی از جانب بلاگفا درست کردم ولی..
درست مثل تمام رابطه هایی ک بلافاصله بعد از جدایی از یه نفر و پیوستن ب یه نفر دیگه (!!)  ایجاد میشه و  معمولا هم برای اعلام دماغ سوختگی و برو بابا فک کردی اگه نباشی من میمیرم و این صوبتاس ، و عموما هم محکوم ب درد و شکست مضاعف میشه ، رابطه من با این وبلاگ ازین دست شد!!

کلا از وقتی بلاگفا سکته کرد ، میزان مراجعه من ب کامپیوتر بطور چشمگیری کاهش یافت و میشه گفت تا همین 2-3 روز پیش ک زدم سیستمو پوکوندم رابطه مون در حد گردگیری بود و بس!  :دی
دقایقی قبل ک همه چیزو برگردوندم ب شرایط قبل و نفس راحت کشیدم ، خواستم سری بزنم ب دوستان و اشنایان قبلی . در این بین سری ب هویج هم زدم ، لینکی داده بود ب نیمه سیب سقراطی ؛ اگه نگم ک دیدن سیب سرخ متشخصی ک اون بالا نشسته بود وسوسه نوشتن رو تو وجودم ننداخت ، دروغ گفتم!
و در نهایت این پست بود ک بعد از خوندنش احساس کردم چقدر جهان بدون نوشته های من پوچه!  ( ارامش خودتون رو حفظ کنید :دی  )
خلاصه ک این اتفاق میمون رو مدیون ایشون هستیم.



::. همون روزای اول ک اومدم بلاگ ، کمی باهاش ور رفتم و یه چیزایی دسگیرم شد ، ولی خب پیریه و هزار درد بی درمون من جمله فراموشی ؛ باز باید بشینم ب مهندسی معکوس!!

::. ای کسانی ک با کدای قالب بلاگ ور رفته اید ، باشد ک دستی ازین در راه مانده بگیرید .

::.. برا چشم روشنی منزل نو ، انواع هیدر پذیرفته می شود. :دی

:::... اسم وبلاگ و نویسنده ممکنه تغییر کنه ؛ خلاصه ک اومدم زن درو زدم ، پرسیدین کیه؟ گفتم منم ، بدونید ک منم! درو باز کنید.
۹۴/۰۶/۱۷
عم قزی ツ

نظرات  (۳)

۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۵ نیمه سیب سقراطی
اول. بازگشتت رو خیلی تبریک میگم :)
دوم. یه عالمه خوشحالم که این پست من رو خوندی ^_^
سوم. بنویس که می خوام خواننده ی پایه ثابت بشم ؛)
عرض شود که :
خیلی هم ممنون :)
من خوشحالم ک اون پستو بازنشر کردی
لطف داری ؛ ب پای شما ک نمیرسیم
خونه جدیدت مبارک 
والا من بلد نیستم اینجا کامنت بزارم چه برسه هدر بیارم همین که خودم اومدم بزرگترین کادو منه به تو.
ای تو روح بلاگفا که آوارمون کرد.
عرض شود که :
ممنون
کم کم یاد میگیریم ، من خودمم غریبم اینجا ؛ شما هم بیاین اینجا خو
من دیگه عمرا برم سراغش :|
سلاااام علیکوم
واقعا پستش جالب بود منم همین حسای تو بهم دست داد دقیقا
و دقیقا باز قبلش همون حسای قبلی تو رو داشتم
هیچی دیگه تهش اینکه منم مستفیذتون میکنم به زودی :))
عرض شود که :
و علیکوم السلام
ما چقد تفاهم داریم الان :))
کار خوبی میکنی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">