راپورت های یومیه

اینجا عم قزی می نویسد!

راپورت های یومیه

اینجا عم قزی می نویسد!

عه وا ، روم نمیشه..!!

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ

اسم وبلاگ خیر سرم راپورت های روزانه است ولی با سابقه ای ک از خودم سراغ دارم فکر کنم " هفتگی " هم برایش زیاد باشد.

آدم زیاد کم حرفی نیستم ، حداقلش این است ک با خودم خیلی حرف میزنم . جایی خواندم ک زیاد حرف زدن با خود باعث آلزایمر میشود ، فکر کنم بهتر است ب جای آن همه حدیث نفس (!!) بیایم و اینجا دور هم حرف بزنیم و سبزی پاک کنیم مثلا! :دی فوقش کسی نمی آید اینجارا بخواند و باز خودم می مانم و مثل قبل حدیث نفس میکنم.

اینکه میگویند آدم ها در دنیای مجازی خود واقعی شان را ب نمایش نمیگذارند تا حدود زیادی درست است ، ب نظرم آدمها خود واقعیشان را نه ، بلکه خودی را ک دوست دارند باشند نشان میدهند.

مثلا خودم در دنیای واقعی شخصی خجالتی و کم رو هستم ولی تمام دوستان مجازیم مرا موجودی می شناسند ک از دیوار راست بالا میروم و جواب هر جنبنده ای را می کوبم وسط پیشانیش!!

شاید تلاش های مذبوحانه دیروزم برای نوشتن در راستای همان خجالتی بودنم بود ؛ آمدم سری ب وبلاگم بزنم و چیزی بنویسم ، چیزهایی هم نوشتم در حد یک وجب ، ولی آخرش پنجره مرورگر را بستم و رفتم پی کارم.

هنوز با بلاگ اُخت نشده ام ، انگار ک با او و اهالیش و حتی سایر بلاگرها رودر وایسی دارم! مثل بانوی خانه داری ک دلش شور میزند نکند غذایش خراب شود و آبرویش جلوی قوم شوهر برود ، نگرانم!

فکر میکنم وابستگیم ب سنگ پای مهربانم بیشتر از میزان وابستگیم ب بلاگ است :|


::. ظاهرا سنگ پا کشیدن از مد افتاده ، ولی من به شدت معتقدم ک حمامی  سنگ پا نداشته باشد حمام نیست!

:::. سرما خوردگی شهریور ماه خر عَست :|

۹۴/۰۶/۲۱
عم قزی ツ

نظرات  (۳)

۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۸ نیمه سیب سقراطی
روم نمیشه چیه ؟ بیا دستتو بده من تا یخ هات وا شه ^_^
عرض شود که :
:دی
این قندیلا ب این اسونی اب نمیشه
تو آدم کم رویی هستی؟؟؟مگه میشه
من شاید تو وبم اون چیزی نبودم که مینوشتم چون همه میخوندنش ولی الان دیگه خودواقعی خودمم.
بنویس منم هرروز میام میخونم وباهات سبزی پاک میکنم.
هنو تو سرماخوردگیت خوب نشده؟اویشن بخورخو.
دیوونه مگه برا حمومم باید طبق مد رفت؟
منم دوس دارم کامنتم عکس داشته باشه خو.
عرض شود که :
نیستم مگه !؟
دمت گرم
این آویشن کشته منو
واللاع همه چی الان رو مده ؛ اینم لابد!
خو بیا بلاگ یه وبلاگ بزن ، عکس دار میشی :)
اگه تو خجالتی هستی منم خشت لای دیوارم که صدا ازم بر نمیخیزه! :D
عرض شود که :
تو ازون خشتایی ک همش اواز میخونن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">