راپورت های یومیه

اینجا عم قزی می نویسد!

راپورت های یومیه

اینجا عم قزی می نویسد!

وقتی همه خوابیم..

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ
انقدر درگیر حس های مختلفم ک نمیدانم چطور باید این پست را شروع کنم. هم عصبانی و ناراحتم ، هم خنده م گرفته و هم حیرت زده م

سالها پیش ، وقتی خودم هم بچه به شمار می رفتم عاشق بچه ها بودم. همیشه هم دختر بچه ها در اولویت محبت و نوازشم بودند تا اینکه دیگر تصمیم قطعی م بر دختر دار شدن بود و هیچ رقمه حتی تصور اینکه پسر داشته باشم نمی کردم. و حالا... هیچ علاقه و اعتقادی به هیچ نوع بچه و  ادامه نسل و این قبیل صحبت ها ندارم . ب نظرم همین چند میلیارد انسانی ک فعلا روی زمین هستیم کافی و وافی است. ( فی الواقع ب نظرم در حقیقت بیشترمان اضافی هم هستیم ، من جمله شخص شخیص خودم )
ولی حالا..
بعد از صحبت هایی ک در این پست بین من و مستر سین رد و بدل شد و بعد هم صحبت هایی ک با عده ای در مورد موضوعاتی ازین دست کردیم ب این نتیجه رسیدم ک قریب به تمام زنان جامعه من با هر سطح تحصیلی و اجتماعی و اقتصادی  ب شدت مرد سالار هستند ، حالا هرچقدر ک میخواهند ادعای دفاع از حقوق زن و برابری جنسیتی و این قبیل حرف ها داشته باشند
و حالا تصمیم گرفته م ک اگر روزی ، اگر تمام شرایط و امکاناتی ک برای بچه دار شدن در نظر دارم مهیا شود ، ب قدر توان (!!) پسر دار شوم!
میخواهم پسر هایم را طبق سلیقه و فکر خودم تربیت کنم . میدانم ک کار سختی است و تاثیرات محیطی و اجتماعی و حتی ژنتیکی را در این زمینه نمیتوان نادیده گرفت ولی قسم میخورم تمام تلاشم را خواهم کرد ک پسرانی تربیت کنم ک تمام آفریده های این جهان برایشان محترم باشد. پسرانی ک جنس مخالف خود را انسانی مثل خودشان ببینند . پسرانی ک زن را ، نماینده خداوند روی زمین بدانند.
پسرانی ک بشوند خار چشم امثال یالثارات !!
پسرانی تربیت کنم ک باور تمام زنان حتی باور خود مرا مبنی بر اینکه در این کشور اگر معاون رییس جمهور هم شوی ؛ ( لینک خبر ) همینکه حق تنفس داری باید کلاهت را بیندازی کهکشان راه شیری! عوض کنند. ( این که یک نشریه ب خودش اجازه دهد با چنین لحنی ، معاون رییس جمهوری ک لیبرال نامیده ، سلیطه و زن کذایی بخواند لابد نشان از ازادی بیان است.لینک خبر )
این بار اولی نیست زنی در این کشور مورد تهمت و هجوم قرار میگیرد ، بار اولی نیست ک مردان و حتی زنان در مقابل این هجمه سکوت می کنند . هر روز ازین دست اتفاقات می افتد حتی برای خود شما و ما . وقتی ک زنی را می بینیم ک لبخند زنان در پارکی قدم میزند ، وقتی ...
قبول کنیم ک قضاوت در مورد دیگران برایمان از آب خوردن هم ساده تر است. قبول کنیم میمیریم برای مدعی العموم شدن و صدور کیفر خواست مبنی بر فاحشه بودن فلان زن و دختر و چقدر هم ته دلمان قند آب میشود ک ما چقدر خوب و مومن و پاک و پِرفکتیم!

نمی دانم تا کی قرار است وقتی صحبت از حجب و حیا می شود ، همیشه پای زنان ب عنوان متهم ب میان کشیده شود . نمی دانم تا کی قرار است وقتی صحبت از جرایم جنسی و خشونت می شود ، زن ب عنوان درختی ک کِرم از خودش بوده معرفی  شود.  تنها چیزی ک شاید ظاهری مثبت و خوشایند داشته باشد آمار بالای قبولی دختران در دانشگاه است ک اگر با سهم زنان در حوزه کسب و کار مقایسه ش کنی چیزی جز آه و افسوس و پایمال شدن حق نمی بینی.
شهردار تهران تمام زنان شاغل در شهرداری را از کار برکنار می کند ، مسئولی نظریه صادر می کند ک کتاب های درسی دختران و پسران باید تفکیک شوند چون دخترها نیازی ب یاد گیری ریاضی و فیزیک ندارند و هزاران نمونه دردناک دیگر ک ابتدا هر شنونده ای را ب خنده وادار می کند و بعد ب گریه!
واکنش عمومی نسبت ب این اقدامات و اراجیف چیست؟ هیچ!
و این گونه نقش زن در این کشور مساوی نقش یک مرغ دیده می شود. و با این حال هی توی بوق و کرنا می کنیم ک چقدر ب زنان ارزش می دهیم و زنان چقدر تاج سر ما هستند و  چقدر ازادی از سر و گوش زنان کشورمان میزند بیرون و وای وای ک زنان کشور همسایه پایینی حتی حق رانندگی هم ندارند و زنان کشور ما برای مجلس خبرگان هم ثبت نام می کنند و ...

زن در این کشور فقط حق تنفس دارد ، آن هم اگر ازدواج کرده باشد. شاخ در می آورید اگر این مطلب را بخوانید و ببینید ارگانی ک مسئول حمایت و سرویس دهی ب این شخص است پاسخ داده ک  " ازدواج کن تا شوهرت خرج و مخارجت را بدهد و نیازهایت را برطرف کند! "


حرف برای گفتن زیاد دارم ولی.. فقط یک حرف برای زنان کشورم دارم و آن اینکه تا وقتی ک آزادی و برابری زن و مرد برایمان ب معنی روابط ازاد جنسی و جسمی و هر گندکاری دیگر باشد ، اوضاعمان بدتر ازین خواهد شد.





 این یکیو کجای دلم بذارم آخه :| هموطنان مشهدی زین پس برای شنا و تخلیه هیجاناتتون در شهر بازی ؛ ب استان های مجاور مراجعه کنید. با تچکر ؛ نماینده تام الاختیار امام رضا ( ع )
۹۴/۱۰/۰۸

نظرات  (۹)

۰۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۲ اون روی سگ من نوستالژیک ...
هعیییییییییییییی خواهر
زن بودن توی این مملکت خودش گناه بزرگیه.
از ماست که بر ماست همیشه یه عده ای زن پیدا شدن که بهمون خیانت کنن به قول تهمینه، زنان علیه زنان ...
از این مملکت و ادمهاش بعدم جیره خوارهاش بهتر از این انتظار نمیره.
عرض شود که :
هیچ وقت ازینکه دخترم ناراحت نبودم ولی از شرایط خیلی!!
اوهوم :(
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۲ علی موسوی
نظرمو در این باره گفتم و تکرار نمیکنم ولی چون اصرار داشتی همه ( در حد سطخ و اینا ) اونطوری ان که میگید باید بگم زن باید شوور داری  بلد باشه ، آشپزیش خوب باشه ، بچه هارو درس درمون تر و خشک کنه ، والسلام   ... شوخی بود :))
سعی کنید کلی بچه قدیس تربیت کنید یعنی آدمای انسان و خوبی که برای خوبتر شدن دیگران هم مفید باشن و شجاعت داشته باشن تو راهی که فک میکنن درسته :)
عرض شود که :
میزنمتااا!!! :|
قدیس ک نه ، ولی خو سعی میکنم بچه ای تربیت کنم ک علاوه بر شکل ظاهری ، باطنا هم انسان باشه
این روزا همه ما درگیرحسهای مختلفیم کاریش نمیشه کرد.
من همیشه عاشق دختر بودم وهستم وبرعکس تو دخترامو طوری تربیت میکنم که نشه یکی مثه من.
حرفاتو قبول دارم ولی خیلی زنان موفقم درجامعه هست.
عمه جان قبول داشته باش که خیلی زنان هم مقصر هستن ما وقتی به یک دین خاصی پابند هستیم باید براساس اون دین خودمون رو درست کنیم ولباس بپوشیم وبیرون بریم وقتی منه خانم به سبک غرب لباس میپوشم دیده مردا هم به اون زن به سبک لباسشه ومثه مردان غربی باهاش برخورد میکنن.
من نمیخوام مثه بقیه فکر کنم وبگم مقصر یک نفره وکرم از درخته نه.
ولی چرا کسی به من وشما گیرنمیده؟وقتی که پوششمون درسته ورفتارمون درسته.
قبول داشته باش خیلی از خانما خودشون باعث میشن تحقیربشن.
درمورد کاروتفریح خانما کاملا باهات موافقم واین نوعی بی عدالیست.
ولی خو اگه یه آقا کارنداشته باشه هیچ جا بهش زن نمیدن وبرعکسش برایه خانم بدون کارم زندگیش پیش میره
عرض شود که :
من اگه یه دوجین پسر هم داشته باشم اون یه دونه دخمل رو هم حتما دارم! اصن شک نکن :دی
صد در صد خانمای موفق هم داریم ، منظور من یه چیز دیگه س؛ اینکه هرچقدر موفق هم باشی و گنده ،   معاون رییس جمهور هم باشی بازم یه مرد خیلی راحت میتونه بهت توهین کنه اونم از ی رسانه!
پایبند بودن قضیه ش یه چیز دیگه س. ما مسلمونیم ولی خیلیامون مومن نیستیم! اون قضیه پوشش ک تو میگی خیلی ب دین ذبطی نداره ، تو یه خانم اروپایی رو تصور کن ک داره میره خرید ، ی تی شرت تنشه و یه شلوار جین و موهاشو دم اسبی بسته و چرخ خریدش دستشه ، ولی خانمای چی؟ آدم می مونه ک داره میره خرید یا عروسی!!
طبق آشنایی ک باهم داریم میدونی طرز لباس پوشیدینم چطوریه ، ولی خو نع منم خیلی وقتا مورد مزاحمت واقع شدم
این بهونه خوبی نیست چون ب مرد بیکار زن نمیدن پس ما بیایم یه خانمو از موقعیتی ک ب سختی ب دست اورده و حقشه ، عزل کنیم و جاشو بدیم ب مردی ک ناخن کوچکه خانومه نیست

اخ یعنی من هستم یه جین پسر تو با اون یه دونه دخملتو ببینم.یعنی واقعا دیدنی میشی کسی که از بچه بدش میاد مخصوصا عکسشون رو روپروفایلت ببینم.
من تسلیم حق باشماست.
عرض شود که :
خو این که من تصمیم بگیرم اون همه زاد و ولد (!!:دی ) کنم خودش شرایط  و مراحلی داره. ب همین راحتیا ک نیست
مثلا باید ب این نتیجه برسم ک خودم و شووورم صلاحیت اخلاقی و فرهنگی ب دنیا اوردن بچه ای رو داریم یا نه ؛ یا اینکه حداقل 60 در صد مطمئن باشم ک ادمایی بهتر از خودم میشن!یعنی توانایی شو تو خودم ببینم ک جوری تربیتشون بدم ک بهتر از خودم بشن ، یا اینکه خو امکانات مالیشو داشته باشم
خلاصه ک باید گزینش بشیم :)))

حق ک با مشتریه :دی
قبول داری مادرا اینطوری بچه هارو تربیت میکنن؟؟
هم بچه ها هم شوهراشونو و کلا از ماست که برماست خواهر من..
اصلا گاهی فکر میکنم خدا یه خصوصیاتی تو ما زنا گذاشته که خودمون خودمونو نابود میکنیم

عرض شود که :
اره خب. وقتی مادری ازینکه عروسش یا حتی دخترش ، جنین دختر حامله س اخماش میره تو هم و پیش هر غریبه و اشنایی غر میزنه و افسوس می خوره ؛ داره این پیامو ب کل دنیا مخابره میکنه ک دختر بودن ، زن بودن خوب نیست ، عیبه ، نقصه و هر کسی میتونه دهنش رو باز کنه و هر چیزی بگه به این جنس!
ب نظرم باید پسرامونو طوری تربیت کنیم ک دوس داریم شوهرامون اوجوری باشن!!

یاد کارگاه گجت افتاد ، اون برگه ماموریتش بعد چن ثانیه خود ب خود پودر می شد ومیرفت هوا :دی
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۹ مهبد یحیائی
در باب حقوق زنان سخن بسیار رفته ، گفته و شنیده شده، اما امروز متاسفانه کار از تبعیض جنسیتی فراتر رفته و به تبعیض قومیتی و عقیدتی رسیده است، زمام امور در دست عده ایست که هیچ آئین انسانی را پاس نمی دارند، یالثارات زبان رسمی این جماعت است که من در پاسخشان تنها به همین چند خط از شاملوی کبیر بسنده می کنم :
آنجا که عشق غزل نیست
که حماسه ای ست
هر چیز را
صورت حال
باژگونه خواهد بود
زندان
باغ آزاده مردم است
و شکنجه و تازیانه و زنجیر
نه وهنی به ساحت آدمی
که معیار ارزش های اوست
کشتار تقدس و زهد است و
مرگ
زندگی ست
و آن که چوبه دار را بیالاید
با مرگی شایسته پاکان
به جاودانگان
پیوسته است
آنجا که عشق
غزل نه حماسه است
هر چیز را
صورت حال
باژگونه خواهد بود
رسوایی شهامت است و
سکوت و تحمل ناتوانی
از شهری سخن میگویم که در آن شهر خدایید
دیری با من سخن به درشتی گفتید
خود آیا به دو حرف تاب تان هست؟
تاب تان هست؟
عرض شود که :
قومیت و مسائلی ازین قبیل ب نظر من در درجه دوم اهمیت هستند و مسئله جنسیت ک حالا اگار شبیه به انسانیت شده مهمتر از همه چیز است. در نظر عده ای انگار جنس زن نامساوی ست با انسان بودن!

"دیری با من سخن به درشتی گفتید
خود آیا به دو حرف تاب تان هست؟ "
فک نکنم.
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۳ مهبد یحیائی
میدونی وقتی میگم قومیت منظورم نرک و لر و کرد و بلوچ و فارس و چه چه نیست، منظورم خودی و ناخودی کردنه، ممکنه تو به جرم جنسیتت شرایط زندگی اجتماعی از باب میلت خارج بشه، اما الان دوره ای شده و عده ای از هم مسلکان یالثاراتیها بر خر مراد سوارند که اندیشه مخالف رو بر نمی تابند و حق زندگی برای غیر خودی متصور نیستند، الان خیلی ها به جرم عقیده مخالف در گوشه اوین و رجایی شهر و هزار ناکجا آباد دیگه مورد تعرض قرار میگیرند، انفرادی میرن، شکنجه میشن، توهین به خود و خوانوادشونو تحمل میکنن، تبعید میشن، اعدام میشن یا اگه تخفیف بگیرن حق تحصیلشونو از دست میدن، اینجاست که من میگم بدترین تبعیض تبعیض عقیدتیه...

و باز هم به قول شاملو باید گفت :
"به اندیشیدن خطر مکن
روزگار غریبیست نازنین..."
عرض شود که :
اوهوم ؛ ایجوری  جدای از  یه عده قلیل ، بقیه اقلیت محروم و معلول نامحرم محسوب میشن!
وقتی بقیه " آدم " محسوب نمیشن ، جنسیت و قومیت و عقیده و حرفشون اهمیتی نداره.

ب قول (!؟؟ ) خطرناکه حسن :))
ای خداااا.نصف شبی اعصابم خورد شد :|
عرض شود که :
خودتو مسلسل باش نگاری :))
یه زمانی می ریزن سینماها رو می بندن، فش می دن،می ریزن سر دانشجو ها، سخنرانیا رو بهم می زنن، به کنسرتا حمله می کنن... کسی هم بهشون نمی گه بالای چشتون ابروئه.

یا لثارت واسه همین قماشه دیگه. تازه الانم به یه زن توهین کردن که اصلا خیالی نیست واسه کسی!
عرض شود که :
اوهوم ، خیالی نیست برای کسی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">